המלצה אישית לקלאב מד סיצליה – סיקור נרחב

באיטליה כבר ביקרנו בעבר, אפילו יותר מפעם אחר. היינו ברומא וגם בחופשה בצפון, באזור האגמים. אבל עד לאחרונה, לא הזדמן לנו להגיע לסיציליה. והאמת היא שלא התחשק לנו הפעם להגיע למוזיאונים או לקבל הסברים על ההיסטוריה של איטליה, רצינו נופש אמיתי, בסגנון הכל כלול. אז הזמנו מקום בקלאב מד סיציליה וחזרנו עם חוויות וסיקור שיסביר לכם מה מחכה שם, בריזורט המפנק.

בריכה ענקית וחוף פרטי

קלאב מד סיציליה נמצא במקום מעולה, סמוך לחוף נהדר. החדרים במקום חדישים ויפים אבל למען האמת כמעט לא שהינו בהם. יש כל כך הרבה מה לראות ומה לעשות שם, שפשוט חבל על הזמן. התחלנו עם שיטוט במתחם סמוך לבריכה, כדי להבין מי נגד מי. המון דשא ירוק יש במקום ועד מהרה מצאנו את עצמנו במדרגות המובילות את הבריכה. הבריכה הייתה ענקית, שלא לאמין. למרות שכבר היו בפנים לא מעט אנשים, בעיקר צעירים, לא היה חסר מקום. חלק השתעשעו, חלק השתזפו על מיטות השיזוף והיו כאלה שגמאו בריכה אחרי בריכה. משם עשינו פעמינו ישר אל החוף הפרטי. בחוף ראינו כמה חבר’ה משחקים כדור עף חופים והיו גם כאלה שזינקו למים, עם מסיכות ושנורקל. החלטנו להצטרף ומה נוכל להגיד לכם – המים היו נהדרים.

כל הספורט שרק תרצו

אנו לא ממליצים לכם על קלאב מד סיציליה רק בגלל הבריכה והחוף. ארוחות הבוקר המפנקות היו מדהימות ותאמינו לנו, זו לא הגזמה. אבל לא נרצה לדבר על זה יותר מדי כי יש לנו עוד המון חוויות לספר. קלאב מד ידועים בכך שהם מציעים מגוון רחב של חוויות ופעילויות. ואכן, גם הריזורט בסיציליה לא אכזב. לרשות הנופשים עומדים מגרשי טניס מתוחזקים, שולחנות פינג פונג וגם מתחמי ספא. בתור דרך נוספת לחלץ עצמות בילינו קצת זמן בריצה על החוף, לפני שעצרנו לקפה ובירה, מול הגלים הכחולים. חוץ מזה, אפשר להצרף גם לפעילויות ממש מיוחדות כמו קליעה בחץ וקשת.

ארוחות עשירות וספא מפנק

כפר הנופש שבו היינו, אחד מבין כמה המתחמים של קלאב מד בסיציליה, מציע נופש בסגנון הכל כלול. מלבד הארוחות העשירות שמחכות במקום, יש גם ספא שאפשר לבלות רק בפנים חופשה שלמה. זה מושלם להגיע לשם אחרי ששוחים בבריכה או אחרי שמבלים בפעילות ספורטיבית אחרת או מטיילים באזור. יופי של מסאז’ים יש במקום ואחר כך תענוג לשבת עם כוס תה צמחים קר, להביט אל השקיעה.

יוצאים לשיט ומטיילים

עוד המלצה שלנו למי שמזדמן לקלאב מד סיציליה היא לצאת לשיט. זה משהו אחר, להביט בים מכיוון החוף או להביט ממרומי הסיפון. הים היה שקט והרוח על הפנים מלטפת שזה תענוג. אחרי שחזרנו מהשיט, עצרנו לארוחה קלה ואז החלנו שהגיע הזמן לשוטט עוד קצת בריזורט. התרשמנו מאוד מהעיצוב הכפרי האותנטי, מכל השיחים והעצים שניכר כי מטפחים אותם נון סטופ.

ומילה לסיום על החדרים – מבחוץ, הם נראים כמו שילוב של צימר ומבני אבן כפריים מקסימים. מבפנים, החדרים מרווחים אפילו יותר משחשבנו. יש בהם אמבטיה מפוארת, מיטות מרווחות, כורסאות, טלוויזיה ומבחוץ – גם פינות ישיבה מקסימות והמון אווירה של רוגע ושלווה.