חבר'ה צריכים את עזרתכם

כל מי שמכיר מסלול טיול מעניין ולא כל כך מסוכן נשמח אם יכתוב לנו עליו.
שביל המעיינות

תחילת המסלול בקרון הרכבת שנמצא על גבעה ט.
על מנת להגיע לקרון יש להכנס לישוב עלי דרך הש.ג
לנסוע ישר עד שמגיעים לצומת . בצומת פונים ימינה ונוסעים כל הזמן ישר עד שמגיעים לגבעה ט . שם הקרון רכבת נמצא , מחנים את הרכב וכאן תחילת המסלול בנוף מטריף.
בירידה מהקרון יש סימון לבן כתום לבן מתחילים ללכת בשביל כאשר מרחוק ניתן לראות את מעיין הגבורה.
תחנה ראשונה : מעיין הגבורה .
לאחר שגמרנו להשתעשע במים ממשיכים ללכת בדרך עפר . כ-10 מטר לפני הכביש יש פניה שמאלה לדרך עפר נכנסים אליה ומשם יש מעבר תת קרקעי מתחת לכביש {המעבר נועד לתת לנחל בחורף לזרום}.
ממשיכים ללכת בדרך עפר עד שמקביל אלינו יש תחנת דלק כ-5 מטר לפני הכביש מול התחנה יש באר מים {אנחנו יודעים את ההבדל בין בור מים לבאר מים }.
ממשיכים עוד קצת בדרך עפר עד שמגיעים לפניה חדה שמאלה ולמעלה שם יש שילוט למעיין עז הולכים עוד כ 10 דקות עד למעיין
תחנה שניה : עין עז.
ליד המעיין ניתן לראות בצד שמאל שלו בור כבשן ומימנו בור מים מלא חול ואבנים, ליד הבור תבחינו בסימון לבן כתום לבן שביל זה מוביל למערת התלתן
תחנה שלישית : מערת התלתן
אחרי שגמרנו לנוח ממשיכים ללכת למטע זיתים יפהפה , עוברים את מטע הזיתים ומגיעים לתצפית נוף של 260 מעלות על העמק
משם ניתן לראות את עלי,שילה,מעלה לבונה,גבעת הראל חאן לובן ועוד.
אורך המסלול כשעתיים מהקרון ועד המצפה .
מי שרוצה להמשיך במסלול קשה יכול לרדת לנחל שילה ולהמשיך עד חאן לובן. עוד כשעה בערך