פנייה אל הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל) בנוגע לתיק המתנהל אצלו
במסגרת חוק חדלות פרעון החדש כל אדם רשאי לפנות לממונה על הליכי חדלות פירעון (הכונס הרשמי), בכל נושא הקשור לתיקי חדלות פירעון המתנהלים אצלו
לקבלת טופס פנייה לממונה לחץ ממש כאן
משרד המשפטים האפוטרופוס הכללי, הממונה על הליכי חדלות פירעון והרשם לענייני ירושה
מוקד השירות והתמיכה של הכונס הרשמי והממונה על חדלות פירעון
*5067 למחייגים מחו"ל: 972-8-6831673 שעות מענה טלפוני ימים א' עד ה', בין השעות 8:00 עד 16:00. המוקד אינו מעניק ייעוץ משפטי פרטני. אם ברצונכם ביעוץ על ידי עורך דין חדלות פרעון ניתן ליצור קשר עם משרדנו בימים א-ה בשעות 08:00-18:00 בטלפון 03-7949755 |
עורכי דין בתחום חדלות פרעון יכולים לפנות אל הממונה על חדלות פרעון רק באמצעות טופס מקוון המצוי באתר האפוטרופוס הכללי והממונה על חדלות פרעון.

מאמר חשוב נוסף שאנו ממליצים לקרוא על חדלות פרעון
כל מי שאינו מיוצג על ידי עורך דין יכול לפנות אל הממונה על חדלות פרעון באמצעות טופס מיוחד לפנייה או באמצעות הגשת פנייה באופן ידני
תשומת לבכם כי החוק החדש לחדלות פרעון נחקק ביום 15.09.2019 ודף זה רלבנטי לצווי פתיחת הליכים שניתנו לאחר מועד זה.
על פי החוק החדש הכונס הרשמי הפך להיות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי והוא למעשה הרשות הממלכתית המנהלתית של המדינה לניהול מלא של הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (בשמם הקודם פשיטת רגל).
קריטריון לניהול תיקים אצל הממונה הוא כי סך החובות של החייבים בהוצאה לפועל ואצל כל גורם אחר יהיה מעל 150,000 ש"ח.
כל הפניות אל הממונה על חדלות פרעון אינן כרוכות באגרה או בתשלום כלשהו והן ניתנות בחינם לטובת הציבור המבקש לפנות ולהעיר את תשומת ליבו של הממונה על חשלות פרעון בכל נושא הקשור לתיק המתנהל אצלו.
בכל טופס יש למלא בקפידה אחר ההוראות המופיעות בטופס ולמלא, בין השאר, את הפרטים והמידע הבאים: מספר התיק, מחוז מטפל, פרטי הפונה (שם מלא, מספר זהות, כתובת, מספר טלפון ודוא"ל) וכן מסמך המפרט את מהותה של הבקשה הרלבנטית שבעניינה פונים אל הממונה על חלדות פרעון.
לאחר קבלת הפנייה אל הממונה על הליכי חדלות פרעון היא תועבר לטיפול במחלקה הרלבנטית במשרדי הממונה על הליכי חדלות פירעון.
על פי פרסומי האפוטרופוס הכללי בתוך 14 יום תישלח תשובת הממונה, לכתובת הדוא"ל של הפונה.
יחד עם זאת ייתכן כי הטיפול יארך מעל 14 יום ובמקרה זה תשלח הודעה על העיכוב לפונהבמקרה שהטיפול בפנייה יארך מעבר ל-14 יום, תישלח לכתובת הדוא"ל של הפונה הודעה על כך.
ניתן גם לשוחח בטלפון או להיפגש עם מנהל התיק או עורך הדין לחדלות פרעון המטפל בתיק. גם במקרה זה יש לפנות בבקשה דרך טופס הפנייה.
על פי הודעת הממונה על חדלות פרעון לאחר העברת הפנייה בטופס הפנייה מנהל התיק או הפרקליט יצרו קשר עם הפונה לתיאום השיחה או הפגישה.