עורך דין תאונות דרכים – למה חשוב לבחור עורך דין ברמה גבוהה?

תאונת דרכים היא עניין טראומתי לכל מי שהיה מעורב בה, אחת כמה וכמה אם מדובר בתאונה שיש פגיעה בגוף ו/או בנפש. אם מדובר בתאונה קלה של פגיעה ברכב ולא יותר מכך, הרי שזה עניין כמעט זניח, שכן כל הטיפול נעשה דרך חברת הביטוח במוסך. זאת כמובן בהנחה ואפשר לתקן את הנזק ולחזור לנהגו ברכב. אם מדובר על תאונה בה יש פגיעות וחבלות בגוף וכן פגיעות בנפש, הרי שזה עניין הרבה יותר מורכב.

הוא מורכב לא רק בגלל הטראומה והחוויה הקשה שעוברים בזמן התאונה וכן אחריה, או בגלל הטיפולים שנדרשים לעבור בבית החולים, בוודאי אם מדובר בניתוחים, אשפוזים, שיקום וכדומה, אלא הוא מורכב גם בגלל העובדה שיש תהליך נוסף, מקביל, שצריך לבצע ולא כל אחד מוכן לכך ולא תמיד הוא פשוט.

הכוונה היא לתהליך המשפטי במהלכו יש צורך לתבוע את חברת הביטוח על הנזקים וכן להגיש תביעה כנגד ביטוח לאומי, במידה ויש צורך, על מנת לקבל אחוזי נכות כפי שנקבע בעקבות הפגיעה בתאונה. מי שיכול לעזור לנו בכך הוא עורך דין תאונת דרכים.

 

מה תפקידו של עורך דין תאונת דרכים?

עורך דין תאונת דרכים הוא איש מקצוע שמתמחה בכל מה שקשור לדיני תעבורה, וכן לכל מה שקשור לנושא של נזקין. תפקידו לייצג אותנו ואת האינטרס שלנו מול חברת הביטוח נגדה אנחנו מגישים תביעה בגין הנזק שנגרם לנו, וכאמור גם מול ביטוח לאומי במידה ויש סיבה לכך.

במסגרת השירות שהוא יספק לנו, יהיה עליו להציג מה גרם לתאונה, כיצד נגרם לנו נזק, איך הוא משפיע על התפקוד שלנו, מה סוג הטיפול שאנחנו צריכים לקבל, השפעותיו ובפרט על היכולת שלנו להתפרנס ולפרנס את משפחתנו ועוד.אלו דברים מורכבים שלא תמיד מובנים מאליהם ולכן רק איש מקצוע מנוסה ידע לעשות זאת.

חשוב לזכור, עורך דין תאונת דרכים אמור לייצג את האינטרס של הלקוחות שלו וצריך להשתמש בכל הכלים, כולל עדים מומחים וכולל חוקרי תאונות דרכים וכל מי שיכול לספק לו מידע אמין ואיכותי, איתו הוא יוכל לגשת לתביעה כנגד חברת הביטוח והנוגעים בדבר.

 

איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים בצורה נכונה?

בשביל לבחור עורך דין תאונות דרכים ברמה גבוהה, בצורה נכונה, עלינו ללמוד על המוניטין ועל הניסיון שלו. חשוב שנבחר עורך דין שהתנסה בייצוג לקוחות בתאונות מורכבות ובמקרים לא פשוטים, וידע כיצד לייצג את האינטרס שלהם בצורה הטובה ביותר וכמובן לנצח.

חשוב שאנחנו נבחר עורך דין תאונות דרכים שיש לו את הכלים ואת כל האמצעים הנדרשים בשביל לייצג אותנו בצורה הטובה ביותר, כפי שאנחנו מצפים ממנו שיעשה, וכמובן שיהיה זמין ונגיש לאורך כל התהליך איתנו.