שירותי עריכת דין – יואב רונקין

קיימים תחומים התמחות שונים בתחום עריכת דין. מערכת המשפט היא מערכת בירוקרטית המחייבת אתכם בליווי עו"ד מקצועי שיוכל לייצג אתכם בתביעה. במיוחד כאשר מדובר על תביעות ביטוח הבירוקרטיה אף יותר נוקשה, זאת מכיוון שהתביעה היא כנגד חברת ביטוח גדולה שאותה מייצגים סוללת עורכי דין מנוסים אשר התפקיד שלהם ברור – למנוע הוצאות מטעם חברת הביטוח. תחומי ההתמחות של עו"ד יואב רונקין הם: ביטוח, רשלנות, תאונות דרכים, תאונות עבודה, נזיקין, אובדן כושר עבודה ותביעה נגד עורך דין.

 

מהם תחומי ההתמחות של עו"ד יואב רונקין?

תחומי ההתמחות של עו"ד יואב רונקין הם כפי שציינו לעיל. לכל תחום התמחות יש את הייחודיות שלו וגם סדר גודל שונה של פיצויים לאחרת הצלחת התביעה. לרוב אובדן כושר עבודה ותאונות דרכים יעניקו לתובע סך פיצויים נמוך מבין כל היתר. מצד שני, רשלנות רפואית ורשלנות עו"ד אלו הם תחומי ההתמחות עם סבירות לפיצויים גבוהים יותר. רשלנות רפואית מחייבת אתכם להציג את ממצאי המומחה ואף הוא נדרש להעיד במעמד המשפט. תביעת כנגד עו"ד בגין רשלנות היא תביעה מורכבת יותר. תחומי התביעה יכולים להיות קשורים בייצוג של עו"ד או בעסקאות בהן היה שותף. התפקיד של עורך דין הוא לוודא כל עסקה ולייצג את התובע בהתאם לחוק, בכדי להוכיח שקיימת רשלנות בניהול המשפט יש להוכיח כי עורך הדין התרשל ועקב הרשלנות נגרם נזק לתובע. לצורך הגשת תביעה בגין רשלנות יש להיוועץ ולבחור בעורך דין מוסמך ומנוסה בתחום.

 

משרד עורך דין יואב רונקין

משרד עורך דין יואב רונקין מייצג תובעים בתחומים שונים אשר ברובם קשורים לנזקי רכוש וגוף מצידו של התובע. מבעד לכך, עורך הדין מייצג תובעים גם כנגד רשלנות רפואית ורשלנות עורכי דין. השקיפות המלאה של עו"ד יואב רונקין היא מה שמבדלת אותו מעורכי דין אחרים. לא כל תביעה היא עם סיכויי הצלחה גבוהים, אך כל תביעה מובילה להוצאות כספיות מצידו של התובע. הדוגמא הברורה לכך היא הבאת מומחה לצורך עדות בגין רשלנות רפואית. המחיר של הבאת מומחה יכולה לנוע בין 15,000 ש"ח ועד כ-25,000 ש"ח. כדי למנוע הוצאות מיותרות מצידו של התובע, משרד עורך דין יואב רונקין מציג שקיפות מלאה לתובע מבעוד מועד.

 

למשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול תביעות, אך הנתון שיש לבחון כאשר בוחרים עורך דין מבעד לניסיון הוא הצלחה ומוניטין בתביעות. משרד עורך דין יואב רונקין הוא בעל מוניטין חיובי, הצלחות מוכחות בתביעות מורכבות. בכדי לצלוח את התביעה יש לתאם ציפיות טרם הכניסה לתהליך ולהשקיע את מירב המאמצים כדי לזכות בתביעה. למידע נוסף: https://www.ronkinlaw.co.il/